کـومـه [code:1]
[/code:1] [code:1][/code:1]

کـومـه

<وب نویسه هایی از فرهنگ, سیاست و اجتماع>

خانه    | پست خونه   |   | XML    |



الو؟ کجایی؟!

- الو؟ سلام
- سلام . شما؟
- من خودتم. یعنی من تو‌ام. می‌فهمی؟
- نه. یعنی چی من تو هستم؟
- بابا جون یعنی من می‌خوام با خودت که خودم باشی خلوت کنم.
- اومدی خلوت کنی و درد دل کنی یا اینکه فلسفی صحبت کنی؟
- بالاخره می‌گذاری بگم یا نه؟
- خب بجنب زودتر که سرم شلوغه.
- همه چیز از همین سرشلوغ بودنته. می دونی تو این چند وقت چقدر کوتاهی کردی؟ چند نفر از دستت ناراحت شدند؟
- مثلا چی؟
- ببین تو مگه چند تا دوست و رفیق به قول معروف فابریک داری؟ می‌دونی الان چند وقته ازشون بی‌خبری و از یه تلفن خشک و خالی هم دریغ می‌کنی؟ تازه اونا هم که فقط تابستونا میان شهرشون و بقیه سال تو یه شهر دیگه مشغول درس خوندن هستن.
- خب چیکار کنم بابا به خدا سرم شلوغه. کلی پروژه رو سرم ریخته که باید انجامش بدم. وقت نمی کنم. از خروس خون تا بوق سگ مشغول نوشتنم دیگه.یه سرم تو کتاب و جزوه ست چشمم هم به ماشین حساب و هزار تا کار دیگه. می‌دونی چند وقته دلم لک زده یه کتاب درست و حسابی بخونم. با خیال راحت؟
- ببین تو الان که هنوز مسئولیت چندانی تو زندگیت نداری اینطوری باشی، پس فردا که تو کار و زندگی افتادی چیکار می کنی؟ حتما اون موقع مثل آدم آهنی فقط کار می‌کنی و می‌خوری و می‌خوابی؟ یک کمی هم به روابط اجتماعی و دوستانت برس.
- ببین من که گفتم سرم شلوغه. تو هی باز گیر بده.
- این که شد عذر بدتر از گناه. اصلا نگاه کن به همین وبلاگ که ده دوازده روزه به امان خدا ولش کردی. نه مطلبی می‌فرستی نه وبلاگی می‌خونی و نه حتی برای اون‌هایی که لطف می‌کنن کامنت می‌ذارن احترام قائل می‌شی و به وبلاگ‌هاشون سر می‌زنی؟ برای این دیگه چه دلیلی داری؟
- قبول آقا. من تسلیم. هرچی تو بگی. اینو که راست میگی. شرمنده همه اون هایی هستم که کامنت میذارند ولی باور کن تو این مدت اصلا به اینترنت وصل نشدم که بخوام کامنتی بذارم. ولی تو اولین فرصت جبران می‌کنم. تو شاهد باش. ماشاالله مثل عزرائیل ما رو می‌پایی. این چند روز پیک کاری که تموم شد حتما جبران می کنم. این وضعیت بی اینترنتی و بی خبری برای خودم خیلی سخته.
- حواست جمع باشه که قول دادی. من چهار چشمی مواظبتم. در ضمن اگه وقتت رو درست برنامه ریزی کنی به همه کارات می‌رسی و کلی هم وقت خالی پیدا می‌کنی.
- خب اگه کلاس اخلاقتون تموم شده من برم که خیلی از کارا رو زمین مونده.
- برو اما یادت باشه ها.
- باشه. خداحافظ

| هادی | 10:31 AM |

|




:لینک دوستان:


.:: تیتر آخرین اخبار ::.