کـومـه [code:1]
[/code:1] [code:1][/code:1]

کـومـه

<وب نویسه هایی از فرهنگ, سیاست و اجتماع>

خانه    | پست خونه   |   | XML    |



افسرده یا اکتیو؟

بعد از اعلام نتایج انتخابات بیشتر از فضای جامعه واقعی، این وبلاگ ها هستند که در شوک به سر می برند. این سورپرایز انتخابات نهم بعضی ها را به تکاپو انداخته و بعضی هم هنوز افسرده اند و به قول اهل فن دپ زدند. حالا باید به نوشته ای که چند مدت قبل منتشر کردم اشاره کنم. پستی با عنوان حلقه مفقود که پیشنهاد می کنم بخونیدش. در مورد ارتباط بین جامعه مجازی ایرانیان با جامعه واقعی.
سوالی که در انتهای نوشته آورده بودم:مخلص کلام این که حلقه واسط بین جامعه مجازی ایرانیان و جامعه واقعی آنان آیا وجود دارد و اگر بله این ارتباط تا چه اندازه موثر است؟و این که جامعه مجازی از همزاد واقعی اش اثر می پذیرد یا بالعکس و قدرت کدام بر دیگری می چربد؟
و اما بعضی از دوستان پیشنهاداتی دارند. در راستای همون نتیجه انتخابات که دو بازخورد بین وبلاگ نویسان داشته یا اور اکتیو شده اند یا اوردوز.
حبیب پیشنهاد راه اندازی مجلات اینترنتی میده و الپر هم می خواد حلقه وبلاگ های حامی حقوق بشر و دموکراسی را ه بندازه. من فکر می کنم تا الان احمدی نژاد و دولت آینده اش برای ما مثل یک هندوانه در بسته است که شرط چاقو هم ندارد. اگر توش سفید بود پسش نمی گیرند. هر چند به جای اینکه بعد از این رای هفده ملیونی رادیکال تر بشه معقول تر به نظر می رسه . شاید پشت پرده نکاتی را برای رئیس جمهور اطاعت پذیر ولایی مطرح کردند.ما هنوز نوع برخورد احمدی نژاد با نهاد های مدنی چه مجازی و چه واقعی رو نمی دونیم.پس wait and see. تو این مدت برزخی می شه در موردش فکر کرد و رایزنی کرد. به هر حال شاید در مورد راه اندازی یک نشریه اینترنتی بهتر باشه از تجربه مجلاتی مانند کاپوچینو استفاده بشه.

| هادی | 2:47 AM |

|




:لینک دوستان:


.:: تیتر آخرین اخبار ::.