کـومـه [code:1]
[/code:1] [code:1][/code:1]

کـومـه

<وب نویسه هایی از فرهنگ, سیاست و اجتماع>

خانه    | پست خونه   |   | XML    |



صدا و سیما در بن بست

بعد از اینکه تلویزیون ایران با وقاحت تمام دکتر کولایی، بهزاد نبوی و تاجزاده را سانسور کرد و از آن بدتر فیلم تبلیغاتی دکتر معین را هم سانسور کرد، حالا خود صدا و سیما در یک بن بست قرار گرفته است. دیشب(جمعه شب)میهمان برنامه گفت و گوی خبری شبکه دو (ساعت ده و نیم) محسن میردامادی از طرف دکتر معین آمده بود. میردامادی هم مانند صفایی فراهانی که شب قبل آمده بود، در ابتدای برنامه از عمل صدا و سیما انتقاد کردند و مرتضی حیدری، مجری برنامه هم همان حرف های دیشب را تکرار کرد.(تیتر روزنامه جام جم متعلق به صدا و سیما در روز پنج شنبه این بود:حزب مشارکت جنجال می کند.) ولی چه کرد این میردامادی. انصافا یک سر و گردن از سلیمی نمین، حق شناس و وعیدی بالا تر بود. وقتی حرف می زد می شد دید که حیدری چه قدر بر خودش لعنت می فرستد. در بحث عدالت از حقوق اقلیت های قومی و مذهبی تمام مواضع دکتر معین را گفت. در بحث حقوق شهروندی گفت که تاسیس تلویزیون خصوصی از حقوق شهروندیست و مهمترین قسمتش هم در مورد سیاست خارجی بود. میردامادی از آنجا که رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ششم بود تسلطش را در اینجا به نمایش گذاشت. خلاصه از دیدن این برنامه که تا ساعت دوازده و نیم ادامه داشت حسابی کیفور شدیم. البته جذابیتش به قدری بود که پاک یادمان رفت کروبی در همان ساعت در شبکه سه برنامه دارد. حالا این صدا و سیماست که خلاف میل باطنیش باید به مشارکت و مجاهدین تریبون بدهد. پیشنهاد می کنم این برنامه را از دست ندهید.
* * *
از خبرنامه دانشگاه آزاددیدار دانشگاه آزادی ها با هاشمی در کاخ مرمر!دانشگاه آزاد در ادامه ی سیاسی تبلیغاتی برای هاشمی رفسنجانی، دانشجویان این دانشگاه را گروه گروه به دیدار وی در محل مجمع تشخیص مصلحت می برد.
یک منبع موثق به خبرنامه ی دانشجویان دانشگاه آزاد گفت: «از طرف دانشگاه آزاد تعدادی از دانشجوهای تشکل های سیاسی هفته ي قبل در تهران بودند.
این افراد از تشکل های سیاسی دانشگاه های آزاد تمام کشور جمع شدند و بخشی هم که در دانشگاهی تشکل نداشته اند با هماهنگی و انتخاب دفتر فرهنگ(نماينده ي رهبري در دانشگاه) چند نفر معرفی شده اند.
این افراد هفته ی گذشته در هتل مارلیک تهران جلسه ی هماهنگی داشتند که بعد از آن هم به
کاخ مرمر، محل مجمع تشخیص مصلحت رفتند تا با هاشمی ملاقات کنند.»


سومین بیانیه دانشجویان دانشگاه آزاد را بخوانید.

| هادی | 10:09 AM |

|




:لینک دوستان:


.:: تیتر آخرین اخبار ::.