کـومـه [code:1]
[/code:1] [code:1][/code:1]

کـومـه

<وب نویسه هایی از فرهنگ, سیاست و اجتماع>

خانه    | پست خونه   |   | XML    |



لینک‌آباد

این لینک هم چیز خوبیست. دوستان وبلاگ نویس معمولا در ساید بلاگشان قسمتی به اسم لینکستان و چیز‌هایی شبیه به این دارند که یک سری از مطالب رو لینک می‌کنند تا پیشنهاد خواندنش را به خوانندگانشان می‌دهند. کومه من کهبه دلایل مختلف همچین چیزی ندارد. پس هر چند وقت یک بار یک پست به نام لینک‌آباد می‌گذارم تا استفاده کنید.

این روز‌ها کنگره مشارکت توجه خیلی‌ها رو جذب کرده. هم مخالفان این حزب هم موافقانش. کنگره تموم شد. طرح سازمان جوانان مشارکت رای نیاورد.(گویا- شرق‌آنلاین) همزمان با این کنگره رئیس شاخه مشارکت استان مرکزی به مان علت قدیمی تشویش اذهان عموم، به دادگاه احضار شد. راستی امسال کنگره مشارکت یک قدم به زندان اوین نزدیک‌تر شد.امیدوارم که کنگره‌های بعدی نزدیکتر به اوین نشه. الپر هم یه گزارش گونه‌ای نوشته. ای‌کاش مداوم بود. توجه رسانه‌های محافظه کار هم جالب بود. گزارش سایت انتخاب رو بخونید. روزنامه کیهان هم عکس حجاریان رو تو صفحه اول روی صندلی‌های خالی کارکرده تا نشون بده که تنهاست. فکر می‌کنم خود حجاریان هرگز به مخیله‌اش خطور هم نمی‌کرد که عکسش تمام قد تو کیهان اون‌ هم رنگی تو صفحه اول چاپ بشه. در مجموع سعی در بزرگنمایی ضعف‌ها دارند.
چه می‌کنه این دو در دو. یک سایت خوب برای همه اون‌هایی که شش‌ماهه به دنیا اومدن و همه‌چیز رو با هم می خوان. بسی کیفور گشتیم.
شرق‌انلاین هم راه افتاد.البته مستقل از آدرس قبلی روزنامه.
احمدی‌نژاد سه گونی نامه از قم به تهران آورد. البته جسارت به ساحت رئیس جمهور 17 میلیونی نشه. ایشون پست‌چی نیستند. حاشیه‌های سفر احمدی‌نژاد به قم رو بخونید.

این مطلبی که الآن می‌خوام بگم لینک نداره یعنی من جایی ندیدم. وزیر جدید ارشاد در اولین جلسه با مدیران کل استان‌ها که همه‌شان بازمانده دولت خاتمی و وزارت مسجد جامعی بودند، به هر کدام یک دقیقه وقت داد تا خوشان را معرفی کنند. بعضی‌ها فقط نام خود را گفتند و بعضی از مدیران پاچه‌خوار، نه تنها یادی از وزیر و رئیس جمهور قبلی نکردند، بلکه حتی آن را تخطئه کردند. به جز چند مدیر بقیه حرفی از سیستم قبلی نیاوردند و یا اگر هم چیزی گفتند فقط انتقاد بود. صفار هرندی هم به اینها دلگرمی داد و گفت که بروید کار کنید. گفت که نیازی نیست تئاتری برگزار بشود که به طور میانگین 40 نفر تماشاگر دارد. اگر هم بنا به اجرای تئاتر است باید شبیه سریال شب دهم باشد. وزیر جدید تاکید کرد اگر ماجرایی مانند جشنواره ایران زمین اتفاق افتاد، آن مدیر خودش استعفا بدهد و برود.

| هادی | 11:36 AM |

|




:لینک دوستان:


.:: تیتر آخرین اخبار ::.