کـومـه [code:1]
[/code:1] [code:1][/code:1]

کـومـه

<وب نویسه هایی از فرهنگ, سیاست و اجتماع>

خانه    | پست خونه   |   | XML    |



ریشه یابی عمیق

ایلنا: شكرالله عطارزاده، عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس هفتم،گفت: تحقيقات يك نماينده زن مجلس هفتم نشان مي‌‏دهد علت حملات و تاخت و تازهاي خانم رايس به مقامات ايراني، به شكست وي در رابطه عشقي با يك جوان ايراني مربوط است.
به گزارش خبرنگار پارلماني"ايلنا"، نماينده بوشهر در جمع خبرنگاران پارلماني گفت: يكي از خانم هاي نماينده مجلس هفتم تحقيقاتي را در خصوص علت رفتارهاي نامناسب و موضع‌‏گيري‌‏هاي كاندوليزا رايس وزير خارجه آمريكا با مقامات مسوولين ايراني انجام داده كه طي آن مشخص شده است؛ خانم رايس در زمان دانشجويي خود در دانشگاه با يك جوان قزويني ارتباط عشقي داشت كه با ناكامي مواجه شده بود .
عطار زاده افزود: خانم رايس جواب دهد علت ناكامي در اين ارتباط چه بوده و چرا با مردم ايران لجبازي مي كند .
عضو فراكسيون اصول گرايان مجلس هفتم خاطرنشان كرد: اگر خانم رايس در اين قضيه به نوعي آسيب روحي ديده‌‏اند ما حاضريم در دادگاه صالحه، در مورد اين مسئله، رفع مشكل كنيم .
عطارزاده از افشاي نام نماينده زني كه چنين تحقيقي را انجام داده است خودداري كرد .
* * *
نمایندگان مجلس هفتم تنها یک بخش کوچک از تحقیقات علمی خود را نمایش دادند. این تحقیقات گسترده که شامل اصل حفاظت اطلاعات و طبقه بندی می شد همچنان ادامه دارد. یک منبع موثق بدون ذکر نام خود، دیگر موارد تحقیقاتی این نمایندگان را افشا کرد.
علت حمله آمریکا به عراق- جورج بوش در دوران تحصیلش همکلاسی داشته که از روی دستش تقلب می کرده و این نامرد بعد از امتحان همه جا جار زده که پسر فلانی از رو دست من تقلب کرده. این آدم بی ظرفیت عراقی بوده.
حمله امریکا به افغانستان- ژنرال پاول و رامسفلد در عنفوان جوانی عاشق خواهر زلمای خلیل زاد افغانی شدند. پاول تونست رامسفلد رو دک کنه و به راحتی به مقصودش برسه. این عقده ای شد برای رامسفلد. البته بعدا پاول به پاس زحماتی که زلمای کشیده بود اون رو به مقام سفیر امریکا در افغانستان و بعد در عراق رسوند.
ضمنا این مقام مسئول اظهار داشت که تحقیقات وسیعی در مورد اخوت های مشکوکی که بین برخی کشورها مانند اسرائیل و امریکا وجود دارد در حال انجام است و به سرنخ های مناسبی رسیده اند که در صورت تشخیص خلاف عفت عمومی نبودن آن را منتشر خواهند کرد.

| هادی | 1:14 AM |

|




:لینک دوستان:


.:: تیتر آخرین اخبار ::.