کـومـه [code:1]
[/code:1] [code:1][/code:1]

کـومـه

<وب نویسه هایی از فرهنگ, سیاست و اجتماع>

خانه    | پست خونه   |   | XML    |



تشكر

مطلب قبل كه در مورد عاشورا نوشته بودم در صفحه آخر روزنامه اقبال چاپ شد.نمي دونم مسئول ستون از وبلاگ ها چه كسي هست ولي بايد تشكر كنم از اين كه زنجير ارتباط بين وبلاگ نويس ها و جامعه رو ايجاد مي كنند.روزنامه شرق هم در ضميمه جمعه خود همين كار رو انجام مي دهد ولي توجه اقبال به وبلاگ ها هر روزه است و شايد به خاطر عضويت روزنامه نگار هاي وبلاگ نويس در تحريره اقبال باشد(مثل الپر و سيد).اما مطلبي كه به نظرم مي رسد.وبلاگ براي من يك روزنامه شخصي است كه همه كارهايش را خودم انجام مي دهم.والبته در خيلي از كارها هم تجربه لازم را هم ندارم.از طراحي قالب گرفته تا ويرايش متن ها.اما حسنش اين است كه زير و بمش در اختيار خودم است و مالك آن هستم و اين حس مالكت و آزادي لذت بخش است.
يك پيشنهاد براي بچه هاي اقبال و به ويژه ستون از وبلاگ ها.در اين ستون چون منتخبي از وبلاگ ها را چاپ مي كنيد و نثر وبلاگي با نثر روزنامه تفاوت دارد بهتر است يك عبارت دائمي بالاي ستون بگذاريد تا خواننده متوجه اين تمايز بشود.
لينك صفحه آخر اقبال ستون از وبلاگ ها را نمي توانم بگذارم چون هنوز سايت اقبال آپديت نشده است.

| هادی | 5:27 PM |

|




:لینک دوستان:


.:: تیتر آخرین اخبار ::.