کـومـه [code:1]
[/code:1] [code:1][/code:1]

کـومـه

<وب نویسه هایی از فرهنگ, سیاست و اجتماع>

خانه    | پست خونه   |   | XML    |



آخرین انتخاب واحد

امروز برای هشتمین بار و آخرین بار (اگر مشکلی پیش نیاید)انتخاب واحد کردم.بیست واحد برداشتم تا یک مدرک کارشناسی بگیرم و بعد تازه بنشینم و فکر کنم و یا یک کفش آهنی بپوشم و دنبال کار بدوم.انتخاب واحد امروز خیلی سخت بود و البته خیلی هم گران.چون هشت واحد عملی داشتم با شهریه بالا که در مقابل بچه های ورودی جدید اصلا به چشم نمی آد اون بیچاره ها که هم شهریه ثابتشان بالاست و هم پول واحد ها.از همه وحشتناک تر صف امور مالی بود.یاد خبری افتادم که صدام در زندان های زمان حکومتش چرخ گوشت انسانی داشت .این صف کمی از اون نداشت . یک آقای محترم با آرامش کامل یک دستگاه پرینتر لگن سوزنی با صدایی که انگار سوزنش رو تو مخ آدم فرو می کند و توده ای از دانشجویان ،این آینده سازان مملکت که از سر وکول هم بالا می روند .کانه که بخواهند دست به ضریح امام هشتم بزنند در بالا رفتن از هم سبقت می گرفتند تا دستشان به پنجره کوچکی که منجی پشتش نشسته است برسند.اما از آنجا که من همیشه خوش شانسم تا نوبت به من رسید بانگ الله اکبر متصدی محترم را به نماز اول وقت دعوت کرد و البته او هم با روی باز جواب رد نداد و حی علی الصلاه گویان به سمت وضوخانه دوید و علی ماند وحوضش و جماعتی از عشاق علم که منتظر بازگشت این مقام شامخ بودند.
بالاخره کارم انجام شد ولی موقع برگشت تعدادی مشت ولگد ونوش جان کردم و البته نزدیک بود عینکم هم بشکند که نشکست.این هم از ماجرای آخرین انتخاب واحد.

| هادی | 5:31 PM |

|




:لینک دوستان:


.:: تیتر آخرین اخبار ::.