کـومـه [code:1]
[/code:1] [code:1][/code:1]

کـومـه

<وب نویسه هایی از فرهنگ, سیاست و اجتماع>

خانه    | پست خونه   |   | XML    |



دیوانگی در اوج امتحانات

این روزها یک دیوانگی بزرگی کردم.همیشه موقع امتحان ها که می رسد من حسرت کتاب هایی را که نخواندم به دلم می ماند.این بار هم مثل دفعات قبل.ولی این تو بمیری دیگر از آن تو بمیری ها نبود.دل را به دریا زدم و در حالی که در کوران امتحانات بودم کتابی خریدم .آن هم چه کتابی .قلعه حیوانات نوشته جرج اورول.تعریفش را زیاد شنیده بودم.هر چند ترجمه ای که من خریدم چندان جالب نبود ولی با این حال این قدر جذاب بود که بی خیال امتحان فولاد (2) و بارگذاری بشوم و کتاب را دنبال کنم.تا الان هم حدود 100 صفحه از 130 صفحه را خواندم .فکر می کنم این کتاب فلوچارت کلی بیشتر انقلابات دنیا باشد که شاید در جزئیات با هم متفاوت باشند.این کتاب بر اساس انقلاب اکتبر روسیه نوشته شده است. فکر می کنم بهتر باشد که بعد از آن کمی هم از تاریخ انقلاب اکتبر بخوانم.راست می گفت یکی از دوستان که خود کتاب سیر مطالعات و کتاب های بعدی را مشخص می کند.
یک قسمتی وصف الحال این روز های ما بود.آنجا که ناپلئون (خوک پیشوا)از بیگناهان اعتراف می گرفت و آنها به گناه نکرده از ترس اقرار می کردند و در جا توسط سگ های ناپلئون اعدام انقلابی می شدند.یک جمله ماندگار از کتاب :همه با هم برابرند و بعضی ها برابرترند.

اطلاعات بیشتر در مورد این کتاب،زندگی نامه نویسنده و نظر خوانندگان را این جا بخوانید.البته به زبان انگلیسی است.

| هادی | 6:38 PM |

|




:لینک دوستان:


.:: تیتر آخرین اخبار ::.