کـومـه [code:1]
[/code:1] [code:1][/code:1]

کـومـه

<وب نویسه هایی از فرهنگ, سیاست و اجتماع>

خانه    | پست خونه   |   | XML    |



تولد

یک سال دیگر بر سنم اضافه شد. یک سال بزرگتر شدم یعنی یک سال پیر‌تر شدم. یعنی حباب بالایی ساعت شنی عمرم همینطور خالی‌تر می‌شود. سال گذشته در این‌روزها اگر متاثر از پایان دوره دانشجویی‌ام بودم و ناراحت از جدایی از دانشگاه، اما امسال کاملا معلق هستم. می‌دانم که باید بیست ماه خدمت انجام دهم آن هم در نیروی انتظامی ولی کجایش هنوز معلوم نیست و چشم به‌ راه حکم هستم. نگاهم به زندگی تغییر کرده، خودم هم همین‌طور. زندگی را شاید لجنزاری ببینید که هر چه بیشتر دست و پا بزنید بیشتر در آن فرو می‌روید. شاید هم به بی‌خیالی بگذرانیدش و به آن توجه نکنید. به هر صورت می‌گذرد.
چند سالی است که در روز تولدم احساس متناقضی دارم.
خواستم توضیح بدهم اما باشد برای بعد.

| هادی | 12:04 AM |

|




:لینک دوستان:


.:: تیتر آخرین اخبار ::.