کـومـه [code:1]
[/code:1] [code:1][/code:1]

کـومـه

<وب نویسه هایی از فرهنگ, سیاست و اجتماع>

خانه    | پست خونه   |   | XML    |



تمام شد، شروع شد.

1- انگار همین دیروز بود که دوره آموزشی سربازی رو شروع کردم. انگار همین دیروز بود که ساکم رو بستم و سرم رو با نمره 4 تراشیدم و پوتین پام کردم و رفتم پادگان با یه نوار قرمز رو دو طرف شلوار یعنی لیسانس وظیفه. خیلی زود گذشت. هر چند خیلی سخت بود اما حالا که فکر می‌کنم فقط خنده‌ها و خاطره‌هاش یادم میاد.(به جز چند کیلویی کاهش وزن و پوستی آفتاب‌سوخته) دوستان و رفقایی که از چهار‌گوشه ایران پیدا کردم یکی از بهترین ثمره‌های این دوره بود. حالا هم ستوان‌دوم وظیفه هستم.
2- در این دو ماه از خیلی از چیز‌ها دور بودم. برنامه سابق زندگی‌ام کاملا به هم ریخت و نظم جدیدی جایگزین شد. خیلی اتفاقات افتاد در این دو ماه. یک جنگ شروع شد و در همان دو ماه هم آتش بس شد. پرونده هسته‌ای ایران کماکان کش‌سان ادامه داره و دعوا‌های انتخاباتی یا همون رقابت‌ها داره شروع می‌شه و هزار اتفاق دیگه. من هم این روز‌ها فقط مشغول خوندن روزنامه‌ها و چند سایت خبری هستم تا به قول معروف نبض جریان دستم بیاد و خودم رو آپدیت کنم.
3- تو این دوماه وبلاگم دو ساله شد. نشد که براش یه چیزی بنویسم و از اصرار و الحاح خودم در امر خطیر و سرنوشت‌ساز وبلاگ نویسی تقدیر جانانه‌ای به عمل بیارم. من به اندازه چندین سال تجربه به‌دست آوردم یکیش به خاطر اینه که کومه دو ساله شد.
اولین نوشته- نوشته یک سالگی

| هادی | 8:58 AM |

|




:لینک دوستان:


.:: تیتر آخرین اخبار ::.