کـومـه [code:1]
[/code:1] [code:1][/code:1]

کـومـه

<وب نویسه هایی از فرهنگ, سیاست و اجتماع>

خانه    | پست خونه   |   | XML    |



سجده شکر هسته‌ای

امروز صبح از شبکه خبر، مطلبی شنیدم در این مورد که امشب رئیس جمهور خبری به مردم می‌دهد که اگر آن را بشنوند باید سجده شکر به جا آورند. احمدی نژاد در ادامه کار‌های تبلیغی‌اش از در انتظار گذاشتن مردم و ایجاد استرس و هیجان ولو کاذب ابایی ندارد. این بار ظاهرا باید برای شنیدن این خبر مسرت بخش لحظه شماری کنیم تا سجده شکر بگزاریم. سوالی که در این ساعات صدا و سیما با بزرگ کردن وعده احمدی‌نژاد ایجاد خواهد کرد حتما پیرامون چیستی این خبر خواهد بود. چه چیزی است که لایق شکر‌گزاری است؟ این خبر چه اهمیتی دارد که رئیس جمهور به عطش مردم در مورد دانستن‌اش دامن می‌زند؟ چرا هفته وحدت که با ولادت پیامبر اعظم آغاز می‌شود را برای اعلام این خبر انتخاب کرده؟ آیا انتشار این خبر باعث ایجاد وحدت ملی می‌شود؟ حتما شخصی نخواهد بود و جنبه عمومی و یا رساتر، همان منافع ملی دارد. مثل وعده نفتی کردن سفره مردم در انتخابات. شاید هم همین باشد. شاید هم از آن‌جا که کارشناسان به زعم خود این دولت را امام زمانی و متفاوت با دیگر دولت‌ها می‌دانند در مورد با امام زمان باشد. اما با توجه به اخبار و از آنجا که بناست ایران کانون تحولات عالم باشد، احتمال می‌دهم که در مورد انرژی هسته و این چیز‌ها باشد.به این لینک‌ها توجه کنید!
احمدي‌‏نژاد: جزئيات خبر خوش هسته‌‏اي در آينده اعلام مي‌‏شود.... رييس‌‏جمهوري با بيان اين كه در طي ايامي كه هيات دولت در مشهد است، يك خبر خوش در موضوع هسته‌‏اي را اعلام خواهم كرد ...
وزير دفاع: خبرهاي خوش هسته‌يي به موقع اعلام مي‌شود.راز سفر البرادعی به ایران. (شنیده‌ها‌ی خبرنگار شریف نیوز، حاکی از این است که این موفقیت كه غنی‌سازی اورانیوم بیش از 3.5 درصد می‌باشد، از مهمترین گام‌ها در خودكفایی در تولید سوخت هسته‌ای است. بدین ترتیب، ایران در زمینه فناوری هسته‌ای، از مرحله آزمایشگاهی به مرحله صنعتی وارد شده است.)

البته تمام این‌ها حدس و گمان است. دولت نهم که خود مولود غافلگیری است شاید باز هم بخواهد غافلگیری کند.
به هر صورت خداوند ایران و مردمان‌اش را از شر دشمنان دانا و دوستان نادان مصون بدارد.

| هادی | 11:49 AM |

|




:لینک دوستان:


.:: تیتر آخرین اخبار ::.