کـومـه [code:1]
[/code:1] [code:1][/code:1]

کـومـه

<وب نویسه هایی از فرهنگ, سیاست و اجتماع>

خانه    | پست خونه   |   | XML    |



لینک‌آباد

تعطیلات مطول نوروزی با حسن ختام سیزده‌بدر تموم شد. امسال بر خلاف سال‌های قبل بعد از عید هم در تعطیلات به سر می‌برم.
اما سیزده بدر، می گن باید سبزه گره زد به ویژه مجرد‌ها. هادی حیدری هم احمدی‌نژاد رو برد تا علاوه بر بزرگداشت روز طبیعت، سبزه هسته‌ای رو گره بزنه تا بلکه بختش باز بشه و ناکام از دنیا نره.
این تعطیلات نوروزی باعث شد تا روزنامه‌‌نگار‌ها یه نفسی بکشند و ما هم چشممون به راه باشه تا بل یه ورقی چاپ بشه بیاد دست‌مون. سایت‌های خبری هم تو این مدت یک کمی رکود داشتند. شکر خدا از امروز چاپ می‌شن. راستی روزنامه نگارها سیزده بدر تو دفتر رونامه هستند؟
عید فرصت خوبی برای مسافرت رفتن هست که ما امسال ازش محروم بودیم. دوستانی که نیمه مستطیع بودند، سفر داخلی داشتند و عده‌ای هم که تماما مستطیع بودند، کوله بار سفر را بستند تا به خارج از ایران بروند. خداوند قسمت آرزومندان کند. آقای گذار به دموکراسی هم تشریف بردند هند برای بار دوم. هندکم مقبول. واقعا می‌گن خبرنگارها امنیت شغلی ندارند و منتظر هدیه رئیس جمهوری هستند همینه.
اما جالب‌تر از همه خبری بود که تو یکی از وبلاگ‌ها خوندم. منبع خبرش آنقدر موثق بود که من با طناب پوسیده ایشان تا ته اعماق چاه سقوط کردم. آدم اصلاح‌طلب باشه، روزنامه‌نگار اون‌هم از نوع چلچراغی‌اش باشه، تازه داماد یک سوپر اصلاح‌طلب به اسم مصطفی تاجزاده باشه، خب معلومه که وبلاگ شانیت یه خبرگزاری داره. مرتضی ناعمه، در وبلاگش نسل‌نو نوشته : "واقعا فکر نمی کردم دادکان این قدر آدم نامردی باشه و یه دفعه پشت برانکو رو خالی کنه.اما متاسفانه این اتفاق صبح امروز و در تعطیلی مطبوعات ورزشی افتاد.برانکو ایوانکوویچ بدلیل آنچه عدم برنامه ریزی دقیق عنوان شده از کار برکنار شد .اما نکته تاسف بار تر قضیه انتخاب جانشین اوست.التبه جانشینش چهره مطرحیه اما دلیل انتخابش مسخره اس.بذارید بگم.فیلیپ تروسیه به دلیل تشرف به دین اسلام به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد.این اولین شاهکار سال جدید." با این خبر ایشون حسابی رفتم سرکار غافل از دروغ سیزده. حالا باید به چند نفر اصلاحیه بزنم و تکذیبیه صادر کنم.
چه می‌کنه این ایران! فکر می‌کنم طی کمتر از یک ماه آینده که از مهلت شورای امنیت به ایران در مورد برنامه هسته‌ایش مونده، ایران بخش اعظمی از سلاح‌ها و جنگ افزار‌های خودش رو رو کنه. اگر یه وقت شنیدین ایران اولین بمب اتمی یا هواپیمای ضد رادار رو امتحان کرد تعجب نکنید. در رزمایش پیامبر اعظم که در خط ساحلی جنوب در حال برگزاری است، موشک ضد رادار با قابلیت هدف گیری چندگانه آزمایش شد. در ضمن به صورت آزمایشی از نیروگاه بوشهر دفاع هوایی به عمل آمد. گزارشش رو این‌جا بخونید.
امروز مدارس ایران به علت تدابیر داهیانه دولت احمدی‌نژاد چیزی در حد و اندازه بل‌بشو بود. ساعت جدید و قدیم که منحل شد، مدارس باید یک ساع زودتر یعنی ساعت هفت شروع به کار کنند و از اون ور هم زودتر تعطیل بشن. کلا تصمیماتی که دولت اتخاذ می‌کنه غالبا بعد از طی مراحلی در زندگی مردم نمود پیدا میکنه ولی این مورد، یکی از اون مواردی هست که اثر مستقیمی در زندگی مردم داره که می‌تونه تبعاتی داشته . نظرات مختلفی هم در زمینه کارشناسی بیان شده که بعضی‌هاش رو این‌جا می‌گذارم.
حامد قدوسی-لغو تغییر ساعت
ديدگاه‌هاي چند تن از صاحبنظران و نمايندگان مجلس درخصوص لغو تغيير ساعت رسمي كشور از سوي هيات دولت
آتش در نيستان-Daylight Saving (انتخاب عنوان از خودم)

| هادی | 4:21 PM |

|




:لینک دوستان:


.:: تیتر آخرین اخبار ::.