کـومـه [code:1]
[/code:1] [code:1][/code:1]

کـومـه

<وب نویسه هایی از فرهنگ, سیاست و اجتماع>

خانه    | پست خونه   |   | XML    |



وجدان مهندسی

چند روز قبل اولین کلاس رسمی در دانشگاه تشکیل شد.البته اولین کلاسی که بشود به آن کلاس گفت و هم استاد و دانشجو آن را جدی بگیرند.استاد درس فولاد در مورد وجدان کاری به ویژه در زمینه مهندسی عمران صحبت می کرد.از بعضی از مهندسانی می گفت که باعث شدند اعتماد مردم از این قشر کم بشود و یا اینکه دیگر حتی به بعضی ها اعتماد نکند.راست هم می گفت.شخصا چند بار تا به حال شاهد این برخوردها بودم.شخصا فکر می کنم بخشی از جامعه مهندسی عمران(البته تاکید می کنم بخشی از آن)روحیه تجاریشان بر روحیه علمی آنها می چربد.یعنی به جای اینکه در جامعه جایگاه علمی و پژوهشی داشته باشند بیشتر شخصیت تجاری و بازاری دارند .همین روحیه باعث تخریب اعتماد مردم می شود.به شخصه با بعضی از مهندسین آشنا هستم که حق نظارت و امضا را وظیفه نمی دانند و عملا بر پروزه نظارت نمی کنند.البته به نقش سازمان نظام مهندسی هم باید اشاره کنم که در وضعیت فعلی در برخی زمینه ها نا کارآمد شده است و نیاز به سیاست گزاری های جدید دارد.
* * *
این مطلب را از سایت دانشگاه پست می کنم.اینجا بیشتر سیستم ها مسنجر ندارند البته قبلا داشتند ولی ماشاالله همه دانشجوها روش های مختلف آی دی دزدیدن رو یاد گرفتند و در دنیای مجازی هم دنبال دختر ها بودند.الان هم یکی کنارم نشسته و یاهو مسنجر دانلود کرده و مشغول همین کار شریفه.البته در همین حال افتخارات و شاهکارهای خودش برای ما تعریف می کند. اینجا فیلترینگ شدیدی هم برقرار است.
* * *
خرم برکنار شد.ابطحی استعفا داد.خاتمی در سفر است.حسین درخشان با شریعتمداری صحبت کرد البته تلفنی.عماد الدین باقی ممنوع الخروج شددادستان بررسی پرونده آقاجری برکنار شد
هر دم از این باغ بری می رسد

| هادی | 11:26 AM |

|




:لینک دوستان:


.:: تیتر آخرین اخبار ::.