کـومـه [code:1]
[/code:1] [code:1][/code:1]

کـومـه

<وب نویسه هایی از فرهنگ, سیاست و اجتماع>

خانه    | پست خونه   |   | XML    |



امتحان تمام شد

بالاخره امتحان ها تمام شد. آخرین امتحان دوره کارشناسی را هم دادم. چهار سال قبل که این روزها درگیر کنکور کارشناسی بودم، به اتفاق تمام دوستان آنقدر درگیر کنکور بودیم که نفهمیدیم گذر از یک مرحله به مرحله دیگر را. آلآن اما این پشت سر گذاشتن مرحله ها را بهتر حس می کنم. امتحان آخر دوره کارشناسی را دادم. چهار سال با دوستانی جدید آشنا شدم که امیدوارم این دوستی هایمان ادامه داشته باشد. بدون اغراق این چهار سال تاثیر گذار و تعیین کننده در کل زندگی من بود. شاید به طور کمال و تمام از آن استفاده نکردم ولی الآن کاملا این تفاوت بنیادین را احساس می کنم. این هم از مزایای دانشگاه. می دانم دلم برای دانشگاه تنگ می شود، حتی اگر از نوع آزادش باشد. حتی اگر هر تلاشی بکنی و بخواهی حقت را بستانی به بن بست می رسی.

پ.ن. امیدوارم لطف استاد ها که دوری من رو نمی تونن تحمل کنند شامل حالم نشه.

| هادی | 11:52 AM |

|




:لینک دوستان:


.:: تیتر آخرین اخبار ::.